Formandens velkomsthilsen

Det Radikale Venstre i Randers kommune byder dig velkommen til vores hjemmeside

Hans Toftdahl

Hans Toftdahl, formand

De Radikale i Randers er partiet lige i centrum af Randers Byråd. Radikale Venstre i Randers Kommune har 1 medlem af Randers Byråd: Mogens Nyholm har posterne som 1. viceborgmester, Udvalgsformand for Kultur og Fritid og medlem af Børne og skoleudvalget.

Som medlem af Radikale Venstre bliver der kortere vej til Folketinget gennem vores folketingsgruppe, som vi af og til får besøg af. Det samme gør sig gældende for regionsrådet.

Vil du have mere indflydelse på din hverdag er du velkommen til at blive radikalt medlem. Kontakt enten formand Hans Toftdahl på 40265175 eller byrådsmedlem Mogens Nyholm på 2065 8963. Eller send mig en mail: h.toftdahl@dadlnet.dk

Du er velkommen som medlem. Vi holder jævnligt åbne bestyrelsesmøder, hvor alle medlemmer er velkomne.

På disse møder vil et eller to aktuelle emner være omdrejningspunktet; så mød frem og gør din viden og indflydelse gældende.

Her på vores hjemmeside er der en mødekalender, hvor du kan holde dig orienteret omkring vores aktiviteter og møder. Mogens Nyholm kommenterer løbende om byrådsarbejdet. Der er en side med nyheder og indlæg, og der en en side med gode radikale kontakter. Under linket Byrådets dagordner er der mulighed for at lytte til byrådsmøderne. Endvidere vil der af og til indlægges film med radikale kommentarer om aktuel lokalpolitik.

Tjek på fanen mødekalender; her læses vigtige møder du som medlem kan deltage i.

God læselyst!

Hans Toftdahl